Nombre de mi imagen

P5


Celebrem St Cecília; els companys de 6è ens ofereixen diferents propostes en quatre escenaris del pati .Després acabem el dia ballant amb música







































º


                    


AMBIENT DE CONSTRUCCIONS

































































































         A   LA   LUDOTECA

                                                      































Continuem amb el projecte del romaní.Exposem les nostre investigacions i plantem romaní al pati de l'escola












Busquem un logo per l'escola. La Lucía ve  i ens explica què es un logo.Treballem la figura de Pau Casals.Escoltem la seva música...Després tenim una conversa i fem una pluja d'idees














Mengem castanyes,moniatos i panellets!









Acomiadem a la nostra companya 

ET TROBAREM A FALTAR ADELINA! 







UN COMPANY DE CLASSE ENS EXPLICA ALTRES  TRADICIÓNS  








FEM PANELLETS




























ANEM D'EXCURSIÓ A COLLIR CASTANYES






























































































Moltes felicitats!!



La mare d'una companya ve a l'escola i ens fa un taller sobre el ROMANÍ. 



















Parlem del cap de setmana en petit grup














Amb el conte de la ONA diem
 adéu a l'estiu
 i 
hola tardor!


Llegim el conte i l'ona ens porta tresors del mar 




Sortim al pati i fem "land art" amb els tresors del mar























































Juguem a ser ones del mar










Després fem unes creacions amb paper


























Tarda de massatges





Un company de classe ens porta un saltamartí a classe i observem per...

descobrir
per fer-se preguntes
per conèixer
per plantejar-se hipòtesis
per celebrar la natura que ens envolta
aflorar inquietuds
desenvolupar l'esperit científic




Treballem la Merçè













Escribim el nom a l'agenda


Aquests som nosaltres. Ens dibuixem i personalitzem els nostres penjadors

































Esmorzem al racó tranquil















Primers dies d'escola
Juguem a fer creacions com l'artista Yayoi Kusama
















COMENÇA EL CURS 2021-2022
NOSALTREM SOM LA CLASSE DEL ROMANÍ







  • COMENCEM UN NOU CURS!

  •      EL GRUP B  FORMAT PER NENS I NENES DE  P4 i  P5

  • ENS PRESENTEM: 

  •   SOM LA CLASSE DELS GENETS
                                      

                 
      
                                                            JUNY 2021

             
                    

                                                                    SETEMBRE 2020

HOLAAAAAA  A TOTHOM!


L ÚLTIM DIA  DE CURS

FESTA DE L'AIGUA

I.... primer esmorzem coca!
























































































































AQUEST TERCER TRIMESTRE HEM FET EL PROJECTE DELS CUCS DE SEDA.

GRÀCIES A UN NEN, DE LA CLASSE DELS GENETS, QUE VA PORTAR A L'AULA CUCS DE SEDA, HEM POGUT VIURE EN PRIMERA PERSONA TOT EL CICLE VITAL D'AQUESTS ANIMALS .

HA ESTAT MOLT EMOCIONANT VEURE EL CANVI I LA TRANSFORMACIÓ D'UNA FORMA VIVENCIAL I  TAN PROPERA!




HEM EXPERIMENTAT QUE ELS ANIMALS TAMBÉ ES POSEN MALALTS I MOREN.AQUEST FET ENS HA PERMES INVESTIGAR LES CAUSES POSSIBLES










TENIR ANIMALS VOL DIR FER-SE CÀRREC DE LES SEVES NECESSITATS I TENIR-NE CURA .
ELS HEM ALIMENTAT AMB LES FULLES DE LA MORERA DEL PATI DIARIÀMENT,NETEJAT LES CAQUES DE LA CAPSA...









HEM VIST D'APROP, MOMENT MÀGIC EN QUE  L'ERUGA QUE FA EL CAPOLL































LES FASES VITALS DEL CUC DE SEDA EN IMATGES



L'ERUGA O LARVA



ELS CUCS MENGEN SENSE DESCANS.

D
urant la primera fase són grisos i a mesura que l'eruga va creixent es torna de color blanc i fan cinc mudes (canvien de pell).




EL CAPOLL.
EL FIL DEL CAPOLL POT MEDIR FINS A 1,5 KM DE LLARG.

En un principi el color del fil es blanc i es va tornant groguenc









PUPA.
HEM OBER UN CAPOLL I HEM VIST QUE EN LA TRANSICIÓ D'ERUGA/ LARVA  A  PAPALLONA  ES PASSA PER UN ESTADI QUE EL CUC ES CONVERTEIX EN PUPA






PAPALLONA O IMAGO
LA METODOLOGIA DE PROJECTES ENS PERMET TREBALLAR D'UNA FORMA GLOBALITZADA TOT TIPUS DE CONEIXEMENTS ALHORA 
EN PROJECTE HEM TAMBÉ TREBALLAT EL TEMPS I EL CALENDARI:
COMPTAR DIES,
QUÈ VOL DIR UN DIA, UNA SETMANA, UN MES... 

HEM PRES NOTA DEL DIA QUE VAN FER EL CAPOLL LES ERUGUES I HEM COMPTAT TRE SETMANES QUE ES EL QUE TARDEN EN CONVERTIR-SE EN PAPALLONA I SORTIR DEL CAPOLL .
ELS DIES 6 I  7 DE MAIG FAN EL CAPOLL EN UNES HORES.
HO APUNTEM AL CALENDARI.

COMENÇA EL COMPTE ENRERA DE TRES SETMANES PER A QUE NEIXI LA PAPALLONA!




LES PAPALLONES SEGREGEUEN UN LÍQUID ÀCID PER FORADAR EL CAPOLL I PODER SORTIR











REPRODUCCIÓ

La femella abans de posar els ous ha d'expulsar un líquid marró que fa una olor característica que avisarà al mascle que està preparada per posar ous.
 


Les  papallones mascles i femelles, quan es troben s’uneixen per l’abdomen i el mascle fecundarà la femella després del seu ball vol ritual.
 El mascle morirà desprès i la femella pondrà els ous i morirà.La mitjana es d' uns 500 ous




 El mascle és de tamany més petit que la femella



Ni els mascles ni les femelles mengen o beuen.


 Els ous són de color gris. Si són de color groc, els ous no estan fecundats.




 

ELS OUS DELS CUCS DEL CURS VINENT!



i per acabar...

"Hi ha una llegenda que explica que la descoberta dels cucs de seda la va fer emperadriu anomenada Xi Ling-Shi. 

Conten els vells ancians que  mentre prenia el te sota una morera del seu jardí en el palau real, un cuc de seda  caure a la seva tassa de te quan va voler treure'l aquest es va desenfilar i ella, com era una teixidora molt bona, va començar a teixir amb aquest fil i va sorgir la  seda."










FEM ENTRAR LA MÀGIA A L'AULA:

A DEMANDA  DELS GENETS FEM UN TALLER DE VARETES MÀGIQUES







FEM MÀGIA...I A LA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT ESTRENEM LA VARETA.

CADA VEGADA QUE PRONUNCIEM LES PARAULES MÀGIQUES  SURT DE DAVALL DE LA ROBA UNA SORPRESA. UNA PRINCESA,UN DINOSAURE, UN LLEÓ,UN GAT...













TALLER DE GRAFISME: ELABOREM UN 
 ATRAPA-SOMNIS PER LA NOSTRA CAPÇALERA DEL LLIT.

DESPRÉS D'ESCOLTAR  LA LLEGENDA ÍNDIA, SOBRE L'ORIGEN DELS ATRAPA-SOMNIS DEL POBLE OJIBWA, SABEM QUE EL FEIEN SERVIR  COM A FILTRE DELS SOMNIS.

ELS BONS SOMNIS PASSEN PEL CENTRE CAP A LA PERSONA QUE DORM I ELS MALSONS, SÓN CAPTURATS PER LA TERANYINA I S'ESVAEIXEN A L'ALBA:



















ANEM D'EXCURSIÓ AL PARC DE CATALUNYA DE SABADELL I PUJEM AL TRENET

























VIATGERS, AL TREN!
































I ARRIBA L'HORA DE DINAR...






MÉS TARD JOCS I DIVERSIÓ AL PARC











THE FARM : English theatre






















ONZE DE MAIG CELEBREM ST PONÇ ! 

PEL MATÍ HEM CELEBRAT AQUEST DIA AMB UNA ACTIVITAT MUSICAL QUE DUES MESTRES DE L'ESCOLA DE MÚSICA DE CAN FARGUES ENS HAN PREPARAT: EL BOSC I LA PRIMAVERA

 

 























A L'AULA HEM PARLAT DE LA TRADICIÓ DE LA FIRA DE ST PONÇ ( HERBES REMEIERES,MEL,MELMELADES....)I VIST IMATGES DE LES PARADETES AL CARRER HOSPITAL DE LA NOSTRA CIUTAT.PER LA TARDA HEM FET UN BERENAR AMB INFUSIONS  I MELMELADES AL PATI.






 



AQUESTA SETMANA HEM REBUT UNA VISITA MOLT ESPECIAL:ELS CAVALLS DE LA GUARDIA URBANA DE BCN.

ENS HAN EXPLICAT MOLTES COSES DELS CAVALLS: HÀBITS DE NETEJA I CURA, ALIMENTACIÓ...

 




















AQUEST TRIMESTRE HEM INICIAT L'AMBIENT DE LLUM I FOSCOR









































PER SANT JORDI ENS TORNEM ESCRIPTORS I ESCRIPTORES I ENTRE TOTS ELS COMPANYS D'INFANTIL INVENTEM UN CONTE:





RACÓ DE LA PRIMAVERA 





SESSIÓ DE TEATRE A L'ESCOLA: 

" GEORGINA, LA CAVALLERA" AMB LES PALLASSES PALLAPUPES







TENIM SESSIÓ DE LECTURA A L'AIRE LLIURE I DISFRUTEM LLIBRES NOUS !
































I PER LA TARDA JOCS FLORALS AL PATI









ARRIBA      ST JORDI










LES FAMÍLIES ENS VISITEN I ENS EXPLIQUEN CONTES

EL PARE D'UN DELS GENETS VAN VENIR A L'AULA I ENS VA EXPLICAR TRES CONTES:

-LA LLEGENDA DE ST jORDI

-LA LLEGENDA D'UN ALTRE ST JORDI D'UN ALTRE PAÍS

-UN CONTE SOBRE ENERGIES RENOVABLES

VAM TENIR L'OPORTUNITAT DE TOCAR UNA PLACA SOLAR I COMPROVAR COM FUNCIONAVA UN MOLÍ DE VENT...


PEL MATÍ...




PER LA TARDA..













FEM EL RACÓ DE LA PRIMAVERA





PROJECTE DE LES BAVOSES











HEM TROBAT INFORMACIONS QUE EN ENS DIUEN















FEM LA MONA!





















EASTER EGG HUNT 🙌
L'EASTER BUNNY HA AMAGAT OUS DE XOCOLATA AL PATI













ESCRIBIM LA LLISTA DE LA COMPRA








APROFITEM EL BON TEMPS I SORTIM A FER GRAFISME I DIBUIX LLIURE FORA DE L'AULA











 LA MASCARETA S'HA TORNAT UN ELEMENT TAN USUAL QUE ,FINS I TOT, LA INCORPOREM  QUAN ENS DIBUIXEM


PROJECTE DE GEOMETRIA: COSSOS GEOMÈTRICS

TREBALLEM EL VOLUM

COMENCEM EL NOSTRE PROJECTE AMB UN CONTE QUE ENS INSPIRA DE LA MÀGIA QUE POT TENIR UNA SIMPLE CAIXA DE CARTRÓ



JUGUEM I IMAGINEM AMB LES CAPSES...








OBRIM UN PROCÉS DEMOCRÀTIC: UNA VOTACIÓ PER DECIDIR QUÈ FAREM AMB UNA CAIXA.

1R PAS BRAINSTROMING
ÇFEM UNA PLUJA D'IDEES QUE QUE IMAGINEM:
UNA CASA,UNA MONA,UN LLEÓ,UN CONILL,UN COET,UN COTXE,UNA CIUTAT...



















INICIEM LA VOTACIÓ








SOM-HI DONCS!

A LA FEINA!











EL RESULTAT :

UN COTXE PER PASSEJAR DINS UNA CIUTAT























AGAFANT VELOCITAT...💨





CONTINUEM AMB EL TREBALL DELS COSSOS GEOMÈTRICS.ELS CONEIXEM INDIVIDUALMENT; ESFERA,CILINDRE,PRISMA,CUB,PIRÀMIDE,SEMI ESFERA,CON..I DESCOBRIM LES SEVES QUALITATS









DESPRÉS ENS FEM CLASSIFICACIONS




TREBALLEM ELS COSSOS AMB LES TAULES DE LLUM












BUSQUEM A L'AULA OBJECTES QUE SIGUIN COSSOS GEOMÈTRICS I ELS CLASSIFIQUEM






































DIA 8 DE MARÇ
CONEIXEM LA FRIDA KAHLO I ELS SEUS AUTORETRATS COM A CLOENDA  DEL TREBALL DEL RETRAT QUE HEM INICIAT DIES ABANS




DIBUIXEM LA FRIDA AMB ANIMALS AL COSTAT







FRIDA I INSECTES PALS

PER INICIAR-NOS EN EL RETRAT PRIMER ENS ENS FEM UN I EL MIREM.DESPRÉS ENS FEM EL NOSTRE RETRAT





















TREBALLEM EL RETRAT D'ALTRES ARTISTES COM PAUL KLEE












ELS NOSTRES AUTORETRATS















AMBIENT DE CONSTRUCCIONS
















AL CAP D'UN TEMPS PODEM TREURE CONCLUSIONS DE L'EXPERIMENT 





HÀBITS D'ORDRE I NETEJA






















PEL FEBRER FLOREIX L'ATMETLLER


ESCRIBIM LA DITA













RECOLLIM BLEDES,ESCAROLES,PLANTES AROMÀTIQUES DE L'HORT.LES OLOREM,TOQUEM,IDENTIFIQUEM...












ANEM D'EXCURSIÓ AL LABERINT D'HORTA
PREPARATS PER SORTIR









ESMORZANT





ENTREM AL LABERINT MISTERIÒS

TROBEM EL CENTRE DEL LABERINT




SORTIM DEL LABERINT























AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT EL PROJECTE DE LES BABOSES/LLIMACS.
AQUESTA ÉS LA CONVERSA INICIAL QUE HEM TINGUT ELS GENETS SOBRE EL QUÈ SABEM D'AQUESTS ANIMALS:

-LES BABOSES S’ARROSSEGUEN AMB UNA COSA QUE TENEN PELS PEUS


-MENGEN PLANTES

-MENGEN TOT EL QUE ÉS VERD


-VAN LENTES


-MENGEN MOLT


-MENGEN CARN


-SI LI TREIEM LA PELL QUE TENEN ES MOREN


-LES BABOSES TENEN QUE VIGILAR QUE LES SERPS NO SE LES MENGIN


-NO LES PODEM AIXAFAR


-TAMPOC LES PODEM POSAR DAMUNT UNA PEDRA


-TENEN UNA COSA QUE ÉS LA BABA ,ÉS COM SABÓ 


-TARDEN QUATRE O CINC DIES EN ARRIBAR A CASA D’ALGÚ


-ELS HI AGRADA L’OMBRA


-PUJEN A LA ROCA


-ELS CUCS SÓN SERPS PER LES BABOSES


-EN UN RIU LES BABOSES GRANS NADEN I LES PETITES S’OFEGUEN


-SI LES ENTERREM NO LES PODEM VEURE


- PODEN MEDIR 5 METRES






ÉS CARNAVAL!












MATÍ DE DESFILADA I DISFRESSES













L'ÚLTIMA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT HEM FET UNA VOLTA PEL MÓN : HEM VISITAT LA TRIBU DELS MASSAIS  I DESPRÉS HEM ANAT A HAWAII........✈


BANS DE COMENÇAR LA DANÇA ENS FREGUEM COM FAN ELS MASSAIS



































HULA  HULA    🌋









 












FEM DE BIÒLEGS 🔎

"M'HO VAN EXPLICAR I HO VAIG OBLIDAR,
HO VAIG VEURE I HO VAIG COMPRENDRE,
HO VAIG FER I HO VAIG APRENDRE"


HI HA VIDA ,
MÉS ENLLÀ DEL QUE ELS ULLS 
ENS DEIXEN VEURE ,
A SIMPLE VISTA ?
ELS GENETS AMB AQUEST EXPERIMENT DESCOBRIREM :
  • -QUE HI HA MICROORGANISMES PER TOT ARREU
  • -QUE LES MANS SÓN UN MITJÀ DE PROPAGACIÓ.
  • -EL RENTAT DE MANS COM A MESURA DE PREVENCIÓ
TENIM UN PA DE MOTLLE DEL QUAL N'AGAFEM TRES LLESQUES PER OBSERVAR EL QUE PASSA DURANT UNS DIES...

  • 1-LA PRIMERA LLESCA NO LA TOCAREM AMB LES MANS I LA POSAREM A LA BOSSA AMB UNES PINCES
  • 2-LA SEGONA LLESCA LA TOCAREM AMB LES MANS NETES 
  • 3-LA TERCERA LLESCA LA TOCAREM AMB LES MANS BRUTES

QUÈ PASSARÀ? DURANT UNS DIES LES TINDREM EXPOSADES AL RACÓ D'OBSERVACIÓ PER TREURE'N CONCLUSIONS.
HEM FET UNA CONVERSA I HEM FORMULAT DIFERENTS HIÒTESIS.
A VEURE QUINES ES COMPLIRAN I QUINES NO 👀 💭











EXPLOREM LES POSSIBILITATS DEL PROPI COS; TREPAR,REPTAR, AMAGAR-NOS,FER ESTIRAMENTS,CONTORSIONISME...































PRÀCTIQUES PSICOMOTRICITAT FINA DINS L'AMBIENT DE CONSTRUCCIONS : "CONSTRUÏM" COLLARETS






















ESTRENEM L'AMBIENT DE CONSTRUCCIONS
CONSTRUÏM RAMPES ,CASTELLS, CASETES, CIRCUITS,TORRES,CORONAVIRUS...















































CELEBREM EL DIA DE LA PAU AMB UN JOC COL.LABORATIU I CONTES























SOLAMENT AMB LA COL.LABORACIÓ DE TOTS HA ESTAT POSSIBLE ACONSEGUIR EL NOSTRE OBJECTIU








I AL MIGDIA FEM RELAXACIÓ 
AMB LA SHEILA 
"UUUMMMM..."





















COMENCEM L'ANY FENT SALUT; MASSATGES RELAXACIÓ..

























QUINA SORPRESA HEM TROBAT QUAN HEM ARRIBAT A L'ESCOLA DESPRÉS DE LES VACANCES
















ÚLTIM DIA DE L'ANY:

FEM CAGAR EL TIÓ ,NEULES TORRONS I JUGUEM AMB ELS REGALS DEL TIÓ


















FI DE FESTA 
AMB LANDRY, EL RUMBERO LAILOLAAAAÀ
















PREPAREM NADAL

CANTEM NADALES





HEM REBUT UNA CARTA DEL PATGE REIAL




BENVINGUT HIVERN!!

EL NOSTRE MINI MÓN DE L'HIVERN





















EL PATGE REIAL ENS VISITA





























MÉS ACTIVITATS NADALENQUES...

FEM LA POSTAL DE NADAL, 

ESCRIBIM LA CARTA ALS REIS 

I PREPAREM UNA SORPRESA PER LES FAMÍLIES:































FEM GRAFISME CREATIU DINS LES ESTRELLES PER DECORAR LA CLASSE











DARRERA  LI POSEM PURPURINA



ÚLTIMA SESSIÓ D'EXPERIMENTACIÓ DE L'ANY











ENS VISITA EL TIÓ




















ACABEM LES EXPOSICIONS ORALS DEL PROJECTE:












AQUEST ANY L'EIX TRANSVERSAL DE L'ESCOLA ÉS :

FEM SALUT A L'ESCOLA, AL BARRI, A CASA I LA CIUTAT. 
 
EL CICLE INFANTIL ESTEM DESENVOLUPANT DIFERENTS ACTIVITATS I PRÀCTIQUES SALUDABLES EN L'ÀMBIT DE LA NUTRICIÓ, HIGIENE ,ESPORT,EMOCIONS...

AQUEST CURS ELS NENS I NENES D'INFANTIL ESCOLLIM EL NOM DE LA CLASSE EN RELACIÓ A L'ESPORT.

EL GRUP B,  DESPRÉS DE TENIR UNA CONVERSA, SOBRE EL TEMA, VAM FER UNA PLUJA D'IDEES SOBRE NOMS QUE ENS AGRADARIA . SEGUIDAMENT, VAM VISIONAR TOTES LES OPCIONS PER TENIR MÉS INFORMACIÓ I   UN CRITERI MÉS ACURAT DE CADASCUNA.
VAM ESCOLLIR-NE QUATRE : ELS TENISTES, ELS GENETS,ELS BALLARINS I ELS RUNNERS.

VAM FER LES VOTACIONS I VA GUANYAR EL NOM DELS GENETS.

EL B ÉS UN GRUP QUE ELS ENCANTA I APASSIONA TOT EL QUE ESTÀ RELACIONAT AMB ELS ANIMALS .
 PODEM DEFINIR EL GRUP B  COM ANIMAL LOVER 💓

EN LES IMATGES SEGÜENTS, PODEU VEURE EL PROCÉS DEMOCRÀTIC QUE HEM SEGUIT PER ESCOLLIR EL NOM. CADA VOTANT TENIA DOS VOTS PER ESCOLLIR LES DUES OPCIONS, QUE MÉS LI AGRADAVEN.VAN HAVER-HI DOS VOTS EN BLANC.












EMOCIONS

 AQUEST TRIMESTRE HEM ESTAT TREBALLANT AMB EL MONSTRE DE COLORS I DOS CONTES MÉS LA RÀBIA I COM GESTIONAR-LA QUAN ENS ENFADEM: 1,2,3,4,5,STOP RÀBIA!










ELS GENETS SOM UNS APASSIONATS DELS ANIMALS I  LA NATURA EN GENERAL. 
TENIM UNA PLANTA CARNÍVORA I LI BUSQUEM INSECTES DE L'HORT I DEL PATI PER ALIMENTAR-LA.
L'ESTEM ESTUDIANT I OBSERVANT DE MOLT A PROP I HEM FET SERVIR LA LUPA, COM A PRIMERA EINA D'INVESTIGACIÓ, FENT UNES PRÀCTIQUES AMB OBJECTES.




















HEM APRÉS TAMBÉ A CUIDAR-LA, A TRASPLANTAR-LA...













DES DEL COMENÇAMENT DE CURS, ELS GENETS HEM FET UNA DESCOBERTA DELS ANIMALS DE L'ENTORN ESCOLAR
COM PODEU VEURE ,A CONTINUACIÓ, EN LES IMATGES.
 A L'ESCOLA, NO HI CONVIVIM SOLAMENT NENS I NENES .HEM TROBAT QUE SOM MÉS! 
HEM DESCOBERT QUE HI VIUEN ELS LLIMACS, EL PORQUET DE SANT MARTÍ,CUCS DE TERRA,L'ARANYA TIGRE...DELS QUE HEM COMENÇAT A FER INVESTIGACIONS



























LA TARDOR ARRIBA A L'ESCOLA






















AQUESTA SETMANA, HEM ESTAT TREBALLANT LES MIDES I REPASSAT ELS CONCEPTES LLARG I CURT. 
HEM FET PRÀCTIQUES I MEDICIONS I ENS HEM ADONAT QUE NO TOTS MEDIM IGUAL I.HEM FET UNA DESCOBERTA: QUE LA MIDA NO TÉ QUE VEURE AMB ELS ANYS NI LA EDAT.UN NEN DE P4 POT MEDIR MÉS QUE UN DE P5 .
TAMBÉ QUE  UN MATEIX FIL DE LLANA POT SER LLARG O CURT SEGONS AMB EL FIL QUE SE'L COMPARI...










SESSIÓ DE MODELATGE

FEM UN ERIÇÓ 







PSICOMOTRICITAT

MOMENTS D'EXPERIMENTAR AMB EL COS DIFERENTS MATERIALS























HORA DE DINAR!













TREBALLEM EL VOLUM






FEM GEOMETRIA






DESCOBRIM LA TÈCNICA DE L'AQUAREL·LA I PINTEM AMB CERES UN MANDALA DE TARDOR







EL CONTE DEL THE VERY HUNGRY CANTERPILLAR SERVEIX PER TREBALLAR ELS DIES DE LA SETMANA,LA SIMETRIA I FER COMPTATGE 











SORTIM AL PATI.
AQUEST CURS FEM ROTACIÓ DE PATIS; UN DIA JUGUEM AL SORRAL I LA CASETA I L'ENDEMÀ, AGAFEM LES BIBICLETES A L'ALTRE COSTAT DE PATI.



















"HALLOWEEN HUNT: LOOK AND FIND THE SKELETON,BLACK CAT,GHOST,PUMPKIN,SPIDER..!"

FEM UN JOC DE DESCOBERTA DE PERSONATGES QUE S'HAN AMAGAT A L'AULA






















JUGAR A  LES FOSQUES ENS SERVIRÀ PER INTRODUIR LA PROPERA EMOCIÓ QUE TREBALLAREM: LA POR







EXPERIMENTACIÓ

"EN ELS ESPAIS NATURALS ELS INFANTS DESPLEGUEN UN JOC MÉS VARIAT,IMAGINATIU I CREATIU QUE PROVOCA EL DESENVOPULAMENT DE LES HABILITATS COOPERATIVES..."

                                                                                                   CURRICULUM D'INFANTIL I ORIENTACIONS


" ...UN ENTORN NATURAL QUE FA POSSIBLE LA CONQUESTA DE MOLTS ASPECTES QUE ESTAN LIMITATS DINS ELS ESPAIS TANCATS..."
"...ACTUAR SOBRE OBJECTES VIUS I INERTS; FER PROJECTES PROPIS DE JOCS DELS INFANTS SENSE LA INTERVENCIÓ DE L'ADULT;TRANSFORMAR,OBSERVAR,EXPERIMENTAR..."
                                                                                                      
                                                                          CURRICULUM D'INFANTIL I ORIENTACIONS


ESTEM FENT UN PARC DE FORMIGUES





ESTIC CONSTRUINT UNA PISCINA PER ANIMALS


 FEM EXPERIMENTS DE SORRA


M'INVENTO UNA SOPA 



COM PODEM ENTERRAR ELS DINOSAURES?





FEM REMEIS CASOLANS AMB LES PLANTES AROMÀTIQUES QUE HEM COLLIT DE L'HORT.
JUGUEM A SER TREMENTINAIRES





 VAM DESCOBRIR QUE ERA MÉS EMOCIONANT ENTERRAR ELS DINOSAURES AL PATI QUE DINS DELS RECIPIENTS MESURADORS.
PER CERT, HO VAM FER TAN BÉ QUE ENCARA ELS ESTEM BUSCANT .SOLAMENT N'HEM TROBAT UN!

EXPERIMENTEM AMB SÒLIDS









EXPERIMENTEM AMB LÍQUIDS I SABÓ


















HEM COMENÇAT A FER LES EXPOSICIONS DE LES NOSTRES INVESTIGACIONS DEL PROJECTE DELS GENETS









CELEBREM ANIVERSARIS!






ESMORZEM A L'ESPAI TRANQUIL













FEM UN REGAL, PER A UNA PERSONA ESPECIAL ( LA TIETA, EL GERMÀ,ELS AVIS,ELS PARES...)AMB LES NOSTRES MANS I MATERIALS DEL PATI,L'HORT I MÉS...










AVUI DILLUNS HEM COMENÇAT LA SETMANA AMB UN CONCERT D'INSTRUMENTS DE FESTA MAJOR.
VISCA ST CECÍLIA!!
















CONTINUEM AMB LES EXPOSICIONS ORALS DEL PROJECTE.
AVUI ENS HAN PORTAT UN JOC MOLT DIVERTIT D'IDENTIFICACIÓ DEL NOM AMB  LES FOTOS DE CADA ANIMAL AMB EL SEU GENET.










COMPTEM !!




















 


 






SEGUIM AMB LES EXPOSICIONS ORALS DE LES INVESTIGACIONS DEL PROJECTE















AQUESTES SÓN LES PROPOSTES DE L'AMBIENT D'EXPERIMENTACIÓ GENETS DESPRÉS DE CONVERSAR I SABER AMB QUINS TIPUS DE MATERIAL TENIEN A LES SAFATES;SORRA,SAL ,COLORANTS ALIMENTARIS ,ESPÍGOL I LLAVORS PELS OCELLS.EL QUE MÉS ELS VA INTERESSAR VA SER FER DISPENSADORS DE LLAVORS PELS OCELLS AMB UN TUBS....
ELS GENETS SÓN AMANTS DELS ANIMALS!



















"EL VERITABLE APRENENTATGE CONSISTEIX EN L'ASSAIG I L'ERROR."

                            ( POPPER)









CELEBREM QUE FEM 5 ANYS!!!!













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.